W zakres naszych usług wchodzi:




1. OBSŁUGA MECHANICZNA POJAZDÓW

    - przeglądy okresowe pojazdów,
    - naprawy układów zawieszeń
    - naprawy układów hamulcowych hydraulicznych jak i elektrycznych
    - naprawy silników i układów rozrządu,
    - wymianę sprzęgieł,kół dwumasowych
    - naprawy automatycznych i mechanicznych skrzyń biegów
    - wymiana oleju w skrzyniach automatycznych firmy Mercedes bez bagnetów
    - wymiana oleju silnikowego w modelach mercedesa bez bagnetów olejowych
    - wymiany oraz naprawy układów wydechowych.
    - profesjonalne czyszczenie płynami LIQUI MOLY
    - układy wtryskowe diesla ,benzynowe
    - układy dolotowe
    - układy VTG turbosprężarki



2. DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA

Diagnostyka komputerowa układów elektronicznych polega na odczytaniu kodów usterek i parametrów pracy ze sterownika badanego układu. Może to być Airbag czy ABS lub ESP

Bez diagnozy komputerowej nie ma możliwości naprawy nowoczesnych samochodów!!!

Jeśli zapaliła się kontrolka np. ABS, ESP, AIRBAG lub zaczyna się nierówna praca silnika należy wykonać diagnozę komputerową, aby szybko ustalić co jest przyczyną awarii.

Nasz warsztat posiada sprzęt gwarantujący diagnozę systemów elektronicznych w większości samochodów.


3. SERWIS KLIMATYZACJI

Posiadamy nowe w pełni automatyczne urządzenie do kompleksowej obsługi układów klimatyzacji firmy Magneti Marelli. Sprawdzenie szczelności poprzez próbe próżniową .Wymiana oleju w układziez dodatkiem UV który w przypadku nieszczelności lub uszkodzenia lokalizuje źródło wycieku.


    -przeglądy okresowe klimatyzacji poprzez pomiar temperatury powietrza nawiewu w kabinie
    -kontrola szczelności układu ciśnieniowa, podciśnieniowa oraz barwnikiem UV
    -naprawa i wymiana przewodów aluminiowych
    -wymiana parowników i skraplaczy,
    -naprawa sprężarek,
    -wymiana filtrów kabiny,
    -odzyskanie i uzupełnienie czynnika chłodniczego (gazu).
    -odgrzybianie chemiczne
    -odgrzybianie ozonem



4. JET CLEAN TRONIC

Jet Clean Tronic jest urządzeniem do czyszczenia wszystkich układów wtryskowych silników Diesla, a także silników benzynowych. Osady, które gromadzą się na elementach układów wtryskowych, a także w komorze spalania są częstą przyczyną nierównomiernej pracy silnika, podwyższonego spalania oraz emisji większej ilości szkodliwych substancji w spalinach, kolejnym objawem zanieczyszczonego układu wtryskowego jest również często duże zadymienie zwłaszcza przy gwałtownym obciążeniu silnika (np. wyprzedanie).

Ponadto w silnikach zasilanych gazem po dłuższej eksploatacji na tym paliwie pojawiają się często problemy z pracą silnika na benzynie jest to spowodowane odkładaniem się dużej ilości zanieczyszczeń na wtryskiwaczach, ponadto w wielu typach instalacji gazowych po przełączeniu na"gaz" odcinany jest dopływ paliwa do wtryskiwaczy a to z kolei powoduje "zapiekanie" wtryskiwaczy . W silnikach benzynowych można również wykonać czyszczenie układu dolotowego, oraz zasysanie zanieczyszczeń stałych z sitka wewnątrz wtryskiwacza. Czyszczenie kolektora dolotowego jest szczególnie istotne w samochodach które są eksploatowane głównie w ruchu miejskim.

Natomiast w nowoczesnych silnikach Diesla typu Common Rail oraz wyposażonych w pompowtryskiwacze utrzymanie czystości układu wtryskowego niewątpliwe przyczyni się do dłuższej żywotności poszczególnych elementów tych układów, ponieważ jak wiadomo są one bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia w układzie paliwowym. Rozwiązaniem tych problemów jest regularne czyszczenie układu wtryskowego oraz paliwowego. Urządzenie Jet Clean Tronic w połączeniu ze środkami chemicznymi Liqui Moly doskonale nadają się do tego celu. Oprócz rozpuszczania osadów w układach wtryskowych Jet Clean Tronic pozawala na opróżnienie zbiornika paliwa do którego omyłkowo zatankowano niewłaściwe paliwo, a także oczyszczenie zbiornika paliwa z wody.

Czyszczenie układu wtryskowego ma bardzo istotny wpływ na zmniejszenie ilości substancji szkodliwych w spalinach, co można zaobserwować na przedstawionych wynikach analizy spalin.

Możliwości Jet Clean Tronic:

Silnik benzynowy:

  - rozpuszczanie osadów we wtryskiwaczach i "szynie" wtryskowej - jest to automatyczny cykl czyszczący, który trwa 8 minut
  - czyszczenie całego układu wtryskowego, a także komory spalania, zaworu dolotowego - cykl ten trwa od 20 do 40 minut zależnie od stopnia zanieczyszczenia elementów układu wtryskowego, silnik pracuje na specjalnych środkach czyszczących
  - zasysanie zanieczyszczeń z siateczki wtryskiwacza - cykl automatyczny trwa 90 sekund na każde 4 wtryskiwacze
  - czyszczenie kolektora dolotowego - cykl ten trwa od 15 do 35 minut zależnie od stopnia zanieczyszczenia kolektora dolotowego, silnik w czasie trwania tego procesu pracuje na benzynie i dodatkowo przewodem podciśnieniowym do kolektora dolotowego podawany jest środek czyszczący

Silnik Diesla:

  - czyszczenie całego układu wtryskowego i komory spalania, proces ten trwa około 35 minut, silnik powinien w tym czasie pracować na specjalnym płynie czyszczącym, podczas czyszczenia układu wtryskowego wyczyszczone zostaną:

   -czyszczenie pompy wtryskowej
   -czyszczenie wtryskiwaczy
   -czyszczenie komory spalania

  - czyszczenie turbiny ze zmienną geometrią VTG   - czyszczenie kolektora dolotowego   - czyszczenie filtra cząstek stałych DPF

Czyszczenie zbiornika paliwa:

  - opróżnianie zbiornika paliwa przed czyszczeniem
  - czyszczenie zbiornika paliwa z wody oraz innych zanieczyszczeń - cykl ten trwa 8 minut i jest automatyczny czyszczenie jest możliwe przy użyciu specjalnego środka chemicznego
  - transfer paliwa - cykl ten daje możliwość opróżnienia omyłkowo zatankowanego paliwa do innego pojazdu bądź do kanistra





Strona wykorzystuje COOKIES w celach statystycznych, bezpieczeństwa oraz prawidłowego działania strony.
Jeśli nie wyrażasz na to zgody, wyłącz obsługę cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.